Tuesday, November 20, 2007

Rosu vertical


Rosu peste tot. Din tine , de sus, in mine.
Negrul tau s`a contopit cu negrul meu accentuandu`mi durerea.
Astazi am fost nevoit sa privesc prin tine. Dincolo de tine.
Ar fi trebuit sa ma opresc si sa privesc in tine?
Nu. Nu am putut. As fi riscat sa fiu privit prin mine.
Zidul rosu care se inalta inaintea a tot ce era in mine m`a oprit.
Mi`am urmat drumul, lasandu`te in compania altui baiat.
Buna noastra prietenie s`a stins. De tot.
Curgand rosu vertical.

2 comments:

Alex said...
This comment has been removed by the author.
Alex said...

Stiu ca e greu dar trebuie sa lupti. Si intr-o lupta, nu uita, curge sange de ambele parti. Orice luptator este ranit, dar nu invins... Si lupta asta nu e decat o lupta cu tine; o lupta sa reusesti sa uiti, sa reusesti sa iubesti si mai ales o lupta in care inveti sa ierti.
Crezi ca vei trece peste asta si vei reusi. Nu uita,maine e o noua zi!