Tuesday, November 27, 2007

Come dance this silence with me `till the morning...


Zilele astea am tot trecut printr`o continua stare de euforie. Oare sa fie din cauza vacantei care se apropie? Oare sa fie din cauza " spiritului de sarbatori " ? Oare sa fie din cauza cadourilor promise? Oare sa fie din cauza mea? Nu. raspunsul e mult mai simplu de atat. Raspunsul esti tu. " Tu ", un cuvant mic, din doua litere, cat se poate de simplu dar tot atat de complex pentru mine. Un cuvant care mi`a schimbat viata. Mi`a dat viata. A doua oara. Un cuvant care pentru mine e sinonim cu " tot ". " Tu " e scris pe asfaltul pe care calc zilnic, e sub perna pe care imi dorm noptile, in persoana de langa mine, pe toate bancutele din parculet pe care s-a odihnit, in mine, in tot ce scriu, in 2 cuvinte - te iubesc, si pluteste in aerul din Bel Ami. " Tu " e peste tot si " tu " e tot.

2 comments:

Unknown said...

noi deschideri dincolo de atata rosu vertical?;;)

FevLUa said...

eram eu...mai sus:) un pic confuza de la atatea cereri de logare, parole si alte alea:))