Monday, January 14, 2008

A fi..sau a nu fi..


11.01.08. Vineri. Urma sa plec din Buzau. Drumul catre gara parca era mai scurt ca de obicei. Dorinta de a fi acolo cu tine accelera derularea timpului. Asteptam cu nerabdare sa calc pe peronul garii din Bucuresti si apoi sa fug spre lumea noastra in care sa ma inchid. Pentru totdeauna. Orologiile au incetat sa mai bata. A fi..sau a nu fi..
11.01.08. Vineri. Bucurestiul vechi. Lipscani. Arcade cafe. Un local cu o textura destul de placuta dar in care orice adiere a vantului o simteai pana in maduva oaselor. Pana si floarea din fata mea " dansa " de frig. Berea rece imi accentua frigul, fumul tigarii imi invada nasul si ochii iar tu zambeai. Orologiile au incetat sa mai bata. A fi..sau a nu fi..
12.01.08. Undeva in Bucuresti, la un oarecare cinema, la un oarecare film. S`a dovedit a nu fi doar un oarecare film. O oarecare comedie. O comedie pe care nu am sa o uit din 2 motive: primul nostru film vazut impreuna la cinema si cea mai proasta productie a tuturor timpurilor. O comedie pe durata careia am reusit sa rad maxim 30 de secunde adunate. Si atunci probabil nu din cauza filmului, ci a comentariilor din sala. Luminile s`au aprins iar orologiile au incetat din nou sa mai bata. A fi..sau a nu fi..

1 comment:

tina said...

Lumea noastra

Lalele, Bel Ami, Brasov, Braila, Iasi, Bucuresti, spiritul sarbatorilor, bomboane cu cocos, pupaceala, pupire, pupix, pups, pupitzu, toate astea fac parte din lumea noastra. O lume aparte, nu o lume banala ca a tuturor cuplurilor...o lume careia m-am impotrivit din motive pe care nici eu nu le-am inteles, o lume impotriva careia am luptat si care totusi s-a cladit in jurul meu. Lumea in care tu imi oferi nu doar dragoste ci tot ce am nevoie pentru a supravietui intr-o lume. E o lume care are nevoie de elementele specifice oricarei lumi: aer, apa, pamant, sentimente, natura. In lumea noastra, tu inlocuieste toate elementele, asa esti tu:un singur om care poate crea o intreaga lume.
Datorita tie am inteles ca o lume nu se intemeiaza pe studii, bani, inteligenta sclipitoare, cultura generala, o lume se intemeiaza pe oameni...oameni care iubesc, oameni adevarati. Lumea noastra e intemeiata din noi doi, oameni simpli, dar foarte speciali unul pentru celalalt.
Acum am curajul sa spun intr-adevar ca TE IUBESC, ca imi asum cuvintele, ca simt ca nu pot sa ies din lumea asta, ca nu vreau sa ies din ea, ca vreau sa stie toti de lumea noastra, dar nimeni sa patrunda in ea.
E o lume colorata, vesela, trista, cu ploi, cu fulgere, cu tipete, cu iubire, cu mangaieri, cu lacrimi...dar nu e o lumea normala...banala...e lumea noastra.